Close-up: Intermat Venieri

Voor wie de Intermat in Parijs gemist heeft: hier wat details van de Venieri stand:

De nieuwe VF 4.63H met als eerste een TIER 5 (ready) Yanmar diesel motor waardoor de machine zeer waarschijnlijk in de Vamil-regeling komt. Hiermee kunt u de machine (in Nederland) boekhoudkundig vervroegd of zelf in één keer afschrijven. Een aantrekkelijk belastingsvoordeel!

De 1.63C miniloader kreeg er een broertje bij: de VF 1.63TL teleskooplader die binnenkort in productie gaat!

De 8200 KG zware 8.63TL telescooplader met een hefvermogen van 3200KG en een door Venieri zelf ontwikkelde 6 traps automatische transmissie.


En de introductie van het gepatenteerde E.S.E.S. systeem waarmee o.a. de besturing bij het rijden op de weg zich automatisch aanpast zodat het”gevoel” in de machine blijft en niet heel licht gaat sturen bij hoge snelheden. Zo hoeft u in het werk veel minder stuuromwentelingen te maken om van uiterst links naar uiterst rechts te sturen. Bovendien wordt de schommelende achteras ook automatisch  geregeld bij wisselende omstandigheden!
En er komt een app waarbij je alles over je machine weet zonder tussenkomst van technici en nog veel meer!

VENIERI_INTERMAT-2018_007


Pour ceux qui ont raté Intermat à Paris : voici quelques détails du stand Venieri…

Le nouveau VF 4.63H a comme premier un moteur Yanmar gasole TIER 5 (ready). Très probablement, ça met la machine dans la régulation Vamil. Cette régulation vous permet une amortissement comptable (dans les Pays-Bas) anticipée ou même en une fois. Un avantage fiscal attrayant !

Le 1.63C mini chargeur a reçu un petit frêre: le VF 1.63TL chargeur télescopique qui entre en production bientôt !

Le chargeur télescopique 8.63TL de 8200 kg avec une puissance de charge de 3200 kg et une transmission automatique de 6 vitesses, développée par Venieri.


Le système breveté E.S.E.S. est introduit : la commande lors entre autres conduite sur la route s’adapte afin que on maintienne le « sentiment » dans la machine et qu’on ne commence pas à tourner le volant très légèrement à grandes vitesses. De conséquence, pendant le travail, beaucoup moins de rotations du volant sont nécessaires pour tourner de l’extrême gauche à l’extrême droite. De plus, l’essieu postérieur oscillant est réglé automatiquement lors des conditions variables !
Un app sera lancé qui vous raconte tout de votre machine sans nécessité de parler avec un technicien, et beaucoup plus !

VENIERI_INTERMAT-2018_007

 

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s